Happy days



Who likes to write blog post while eating breakfast? *rise my hand up* MEEE !!!

hey guys ,long time no see, right ? 

I'm sorry .For the past 2 weeks I was a mess, physically and mentally , I was feeling really anxious and I  really dont know what was going on with me but I am back to normal. *happy dance* :D
One of the things that definitely made me feel better was seeing my best friends ,I haven't seen in like 3 months or so because we live quite far away from eachother and because I moved school last year its even harder to find time to meet them, before I changed school we atleast saw each other at school. we went shopping and we or atleast I went crazy, I dont even know what I bought, well  clothes wise because Ibut some American candy , like guys who wouldn't go cray cray for some American sweets,  right ? 

I know its like couple days after but how was your valentines day ? let me know , my was the same like it was just a normal day :) but I don't mind :)

BYEEE !!!! <3



Kto lubi pisac post kiedy je sniadanie ? *Unosze reke* JAAA !!!

Hej wszystkim, wiem dawno mnie nie bylo, sorki:)

Ale wybaczcie mi, ostatnie 2 tygodnie nie byly dla mnie za fajne,zupelnie nie wiem czem, czulam sie okropnie w srodku jak i na zewnatrz, ale wszystko juz w normie.*szczesliwy taniec*
Jedna rzecz ktora mi na sto jak nie na milion procent pomogla tonapeno spotkaniez moim starymi przyjaciolkami, mam jak sie z nimi spotykac czesto bo mieszkamy dosc daleko od siebie, no tez odkad zmienilam szkole jest jeszcze trudniej bo jeszcze jak chodzilysmyt do tej samej szkoly to co najmaniej w szkole sie widywalysmy, a teraz to jest cud jesli nam sie uda spotkac raz na 3 miesiace. No i musze sie przyznac troche zaszalalam na zakupach nawet nie weim co kupilam, no napewno jesli chodzi o ubrania, a jesli o jedzenie to juz inna bajka, poszlysmy do sklepu gdzie wiekszosci rzeczy kosztuje okolo funta, nooo i na dziale ze slodzyczmi
byly amerykanskie cukierki no i troche kupilam, nie za duzo no bo wiecie zostalo tylko pare miesiecy do wakacji:)

Wiem ze jus pare dni mino ale jak wam minely walentymki? ja spedzialm je normalnie,dzien jak co dzien, ale mi to nie przeszkadza :)

PAAA !!! <3


Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. super blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to zacznij u mnie http://lostclaudia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ojaaa piszesz po angielsku ! <3 a ja wolę czytać po angielsku niż po polsku haha
    dlatego może wspólna obserwacja? http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jeszcze nigdy nie pisałam posta przy śniadaniu :D Ja też Walentynki spędziłam, jak każdy inny dzień.

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja też walentynki spędzam jak każdy zwykły dzień :)
    Fajny post ;)

    by-kinqa.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  6. Nie pisałam posta podczas jedzenia, haha :D

    Pozdrawiam! Zajrzysz?
    ✿Jully-Blog✿-[KLIK]

    ReplyDelete
  7. swietna notka, super zdjecia! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    ReplyDelete
  8. ja walentynki spędziłam na zakupach hah :D

    macdress.blogspot.com

    ReplyDelete

Every comment is really appreciated ,its really important, I'm really thank for and it keeps me motivated to keep blogging :) <3
I usually visit blogs linked in the comment